.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پشت‌پرده تحرکات برای ریاست فوتبال

به گزارش شفاف، خبر می رسد از حمید سجادی، معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و امور جوانان که به عنوان یکی از گزینه های اصلی ریاست فدراسیون فوتبال وارد گود شده و فعالیت های انتخاباتی این مرد ناکام در تصاحب پست اولین وزیر ورزش ایران، مدتی است که در پشت پرده هیاهوهای این روزهای فوتبال شروع شده است.

در این بین هرچند سجادی در مصاحبه ای در خصوص فعالیت انتخاباتی اش برای رسیدن به ریاست فدراسیون فوتبال اعلام کرد که در این باره هنوز صحبتی نشده، اما عدم تکذیب صریح این موضوع سبب شده تا اذهان عمومی به گذشته رجوع کرده و حضور سجادی به عنوان نماینده دولت را امری احتمالی بداند.


حضور احتمالی سجادی در انتخابات فدراسیون فوتبال در شرایطی خواهد بود که مردم هنوز پشت پرده های آشکار شده ماجرای دست یابی علی کفاشیان به سمت ریاست فدراسیون فوتبال را فراموش نکرده اند. اخراج محمد دادگان از فدراسیون فوتبال بعد از جام جهانی 2006 آلمان سبب شد تا افکار عمومی لج و لجبازی علی آبادی را در این ماجرا دخیل بدانند. این در حالی است که بعدها مشخص شد آن زمان شخص رئیس جمهور دستور برکناری دادگان را به علی آبادی داده و حتی در این زمینه رئیس وقت سازمان تربیت بدنی نیز دخالتی نداشته است.

از همین رو دور از ذهن نخواهد بود اگر تصور کنیم که بار دیگر در انتخابات آتی فدراسیون فوتبال پای دولت نیز به ورزش باز خواهد شد.

زمانی که حمید سجادی از سوی محمود احمدی نژاد به عنوان کاندیدای تصاحب وزارت ورزش به بهارستان رفت و با دست رد نمایندگان مجلس مواجه شد، می شد حدس زد که در آینده ای نزدیک دولت دین خود را به وی ادا کرده و به دنبال پستی ورزشی برای وی باشد. ماندن اجباری سجادی در پست معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش نیز امری بود که به احتمال فراوان با اصرار رئیس جمهور و تسلیم فرمان بودن وزیر ورزش محقق شده بود.

به هر حال خبر می رسد سجادی فعالیت انتخاباتی خود برای تصاحب ریاست فدراسیون فوتبال را آغاز کرده و شنیده می شود یکی از اعضای سابق کمیته انتقالی فدراسیون فوتبال و مدیر کل دفتر برنامه ریزی و نظارت وزارت ورزش که ارتباط نزدیکی با سجادی دارد نیز در نقش مشاور وی مشغول فعالیت است و سجادی نیز پست دبیر کلی فدراسیون فوتبال آینده را برای وی در نظر گرفته است.

بنابراین گزارش هر چه به زمان برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال در اسفند ماه نزدیک تر می شویم، خبرهای عجیب تری از پشت پرده های فعالیت کاندیداهای ریاست فدراسیون فوتبال مطرح می شود و به طور حتم در روزهای آینده تا ثبت نام کاندیداها، خبرهای بیشتری در این باره مخابره خواهد شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000292393
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.